بادام زمینی خام عمده موجب جدایی یک زوج شد

یکی از آجیل های سرشار از ویتامین E و ویتامین های مختلف B بادام زمینی خام عمده است که به حفظ سلامت پوست کمک می کند. بعلاوه، محتوای چربی بادام زمینی به سلول‌های پوست کمک می‌کند تا غشای سلولی خود را تقویت کنند.

به جای انتخاب آن مرطوب کننده گران قیمت، یک مشت آجیل را امتحان کنید. بهای پول خود را به مراتب بیشتر خواهید کرد.

در چیزی که می توان آن را یک ویژگی بسیار نادر در نظر گرفت، بادام زمینی در واقع می تواند احتمال تسریع سکته مغزی را کاهش دهد.

این به خاطر رسوراترول است، ترکیبی که قبلاً به طور خلاصه به آن اشاره شد و در شراب قرمز و انگور نیز یافت می شود.

این ترکیب به جلوگیری از آسیب رگ های خونی ناشی از آنژیوتانسین کمک می کند، ماده ای شبیه به هورمون که منجر به انقباض عروق خونی می شود.

بادام

زمانی که بدن دچار کم آبی شدید یا از دست دادن خون شده باشد، آنژیوتانسین بسیار ضروری است، اما در مواقع دیگر تنها باری برای حفظ فشار خون طبیعی است.

در عین حال، بادام زمینی می‌تواند به افزایش سطح اکسید نیتریک تولید شده کمک کند و به رگ‌های خونی کمک می‌کند تا راحت‌تر شل و گشاد شوند.

اگرچه هر ماده غذایی با مقادیر کافی ترکیبات آنتی اکسیدانی می تواند در پیشگیری از سرطان نقش داشته باشد، بادام زمینی در توانایی خود در کاهش خطر سرطان معده متمایز است.

بادام زمینی دارای ترکیبات متعددی به نام پلی فنول است که بسیاری از آنها آنتی اکسیدان هستند.

با این حال، یک نام اسید p-کوماریک، ترکیبی است که باعث کاهش تشکیل ترکیبات سمی مبتنی بر نیتروژن در معده می‌شود که به نام نیتروزامین‌ها شناخته می‌شوند.

نیتروزامین ها محصولات جانبی رایجی هستند که از مصرف گوشت های دودی تهیه می شوند و از نیترات های موجود در بسیاری از گوشت های کنسرو شده تهیه می شوند.