آغاز جشواره سیستم تهویه پارس داشبورد جدید بخر ماشین ببر در ایران

سیستم تهویه پارس داشبورد جدید شخصی یک استراتژی توزیع هوا است که به افراد امکان می دهد میزان تهویه دریافتی را کنترل کنند این رویکرد هوای تازه را مستقیماً به منطقه تنفسی منتقل می کند و هدف آن بهبود کیفیت هوای هوای استنشاقی است.

تهویه شخصی با جابجایی آلودگی از ناحیه تنفس با حجم هوای بسیار کمتر، کارایی تهویه بسیار بالاتری نسبت به سیستم‌های تهویه اختلاط معمولی ارائه می‌کند.

فراتر از مزایای بهبود کیفیت هوا، این استراتژی همچنین می تواند آسایش حرارتی سرنشینان، کیفیت هوا درک شده و رضایت کلی از محیط داخلی را بهبود بخشد.

ترجیحات افراد برای دما و حرکت هوا برابر نیست و بنابراین رویکردهای سنتی برای کنترل محیطی همگن نتوانسته اند رضایت بالایی از ساکنان را به دست آورند.

تهویه

تکنیک‌هایی مانند تهویه شخصی، کنترل محیط حرارتی متنوع‌تری را تسهیل می‌کند که می‌تواند رضایت حرارتی بیشتر سرنشینان را بهبود بخشد.

تهویه اگزوز محلی به مسئله جلوگیری از آلودگی هوای داخل خانه توسط منابع خاص با انتشار بالا با جذب آلاینده های موجود در هوا قبل از انتشار آنها در محیط می پردازد.

این می تواند شامل کنترل بخار آب، کنترل پساب دستشویی، بخارات حلال حاصل از فرآیندهای صنعتی و گرد و غبار ماشین آلات چوب و فلز باشد.

هوا را می توان از طریق هودهای تحت فشار یا استفاده از فن ها و تحت فشار قرار دادن یک منطقه خاص خارج کرد.

احتراق در شومینه، بخاری گازی، شمع، لامپ نفتی و غیره اکسیژن مصرف می کند در حالی که دی اکسید کربن و سایر گازهای ناسالم و دود تولید می کند و نیاز به هوای تهویه دارد.

یک دودکش باز به دلیل تغییر فشار منفی ناشی از هوای شناور و گرمتر که از دودکش خارج می شود، نفوذ به عنوان مثال تهویه طبیعی را افزایش می دهد هوای گرم معمولاً با هوای سنگین تر و سرد جایگزین می شود

تهویه در یک سازه نیز برای از بین بردن بخار آب حاصل از تنفس، سوزاندن و پختن و از بین بردن بوها مورد نیاز است.

اگر اجازه انباشته شدن بخار آب داده شود، ممکن است به ساختار، عایق یا پایانه ها آسیب برساند. یک دستگاه رطوبت گیر نیز ممکن است برای از بین بردن رطوبت موجود در هوا مناسب باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.