کاشی استخری عمده تجویز پزشک برای درمان روماتیسم

ممکن است از شروع طراحی استخر خود دلهره داشته باشید. به هر حال، چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد، به علاوه نصب کاشی برای استخر یک تعهد مالی بزرگ است، بنابراین مهم است که آن را درست انجام دهید.

خواه به دنبال طراحی جسورانه از بالا به پایین هستید، برای تقلید از ظاهر یک جزیره گرمسیری، به دنبال ظاهری کلاسیک تر هستید، یا از موزاییک استفاده می کنید اما با پیچ و تاب مدرن، این مقاله برای شما مناسب است. در اینجا ایده زیبا از کاشی استخری عمده برای شنا  الهام گرفتن پیدا خواهید کرد! کاشی های استخر که آب و آسمان را با هم ادغام می کنند.

با استفاده از کاشی های موزاییک شیشه ای در سایه های آبی، می توانید ظاهری ایجاد کنید که تقریباً شبیه استخر بی نهایت می شود. آبی به طور جهانی با رنگ آسمان و اقیانوس مرتبط است و نیمه شفاف بودن کاشی های شیشه ای باعث می شود که این دو تقریباً یکپارچه با هم ترکیب شوند.

در طول روز، کاشی های شیشه ای زیر آب می درخشند و در شب، با استفاده از نورپردازی ظریف و در عین حال محیطی، استخر هاله ای مسحورکننده پیدا می کند. در هر زمانی از روز، با این ایده کاشی استخر، استخر شما زیبا به نظر می رسد. این ظاهر همچنین ظاهری لوکس می دهد، بنابراین به افزایش ارزش خانه شما کمک می کند.

کاشی های موزاییک شیشه ای در طرح های مدولار و با براقیت بالا در دسترس هستند. آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود هستند، اگرچه برای این ظاهر، سایه های آبی را در یک رنگ عمدتا یکنواخت بچسبانید.

دیوار با ویژگی الهام گرفته از مدیترانه
اگر استخر شنای شما در سطح پایین تری نسبت به ساختمان قرار دارد، می توانید به راحتی دیوارهای ویژه ای را از فضای عمودی مجاور استخر خود ایجاد کنید و دنیایی از ایده های کاشی استخر جدید را برای شما باز کنید.

می‌توانید از کاشی‌های استخری با رنگ‌های رنگین کمانی یا با ظاهر فلزی کمی که در رنگ‌های چشم‌نواز زیادی می‌درخشد، استفاده کنید. این را با چند گیاه بزرگ و چند مبلمان شیک کنار استخر ترکیب کنید تا حس مدیترانه ای ایجاد کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.