کشف اولین کفش جردن سایز ۳۸ تولید شده در دنیا در کشور فیلیپین

مردان علاقه زیادی به پوشیدن یک جفت کفش جردن سایز ۳۸ زیبا دارند، چه هنگام رفتن به محل کار، چه برای ملاقات با دوستان، جشن عروسی یا ساحل. طبق گفته GQ، کفش‌های مردانه یکسان هستند ما به شما کمک می‌کنیم تفاوت‌های بین کفش‌های آکسفورد، دربی و سایر کفش‌های مردانه را شناسایی کنید.

وقتی صحبت از کفش جردن سایز ۳۸ به میان می‌آید کفش‌های لوفر نوع جدیدی از کفش‌های بی‌نقص هستند. کفش‌های لوفر که از چرم ساخته شده‌اند و دارای پاشنه‌ای صاف هستند روی حصار بین رسمی و غیررسمی قرار می‌گیرند، یعنی می‌توانید آن‌ها را در دفتر، قرار ملاقات یا بیرون بپوشید.

در وظایف این کفش در مقایسه با سایر انواع کفش مردانه بسیار راحت است و اغلب در رنگ های مشکی و قهوه ای عرضه می شود.

Moccasins vs Loafers در حالی که آنها در یک خانواده کفش قرار دارند، این دو سبک متفاوت هستند.

کفش

زیره کفش جردن سایز ۳۸ سبک وزن مناسب برای تمامی فعالیت های روزانه است که از آستری گرم و زیره لاستیکی راحت تشکیل شده است.

می توان گفت که “آکسفورد” شیک ترین نوع کفش مردانه است و این کفش برای اولین بار در ایرلند و اسکاتلند ظاهر شد و بعدها به نام دانشگاه “آکسفورد” نامگذاری شد و با توری بسته مشخص می شود

. از یک تکه چرم ساخته شده است و بسیاری از آنها دارای سرهایی هستند که نوک پا در آن امتداد می یابد سنبله به سمت دو طرف کفش کشیده می شود.
شما می توانید “آکسفورد” را برای بسیاری از موارد مختلف بپوشید، و آنها به عنوان کفش های بسته شناخته می شوند.

کفش جردن سایز ۳۸ اغلب با کفش‌های آکسفورد اشتباه گرفته می‌شوند و اگرچه شبیه به هم هستند، اما دانستن تفاوت آن‌ها مهم است این نوع کفش به جای چرم بسته، دارای بند‌های باز است که برچسب‌هایی در زیر یا داخل لامپ‌ها دوخته شده است.

کفش دربی که در ابتدا برای شکار و سوارکاری اختراع شد به تدریج به یک کفش اسپرت تبدیل شد که اغلب در رنگ های قهوه ای، خاکستری و مشکی، با دوخت های آشکار و زیره های چوبی موجود است.

این مدل کفش راحت از یک پاشنه کم تشکیل شده و دارای پنجه گرد است و به اندازه کافی همه کاره است که می توان آن را با شلوار جین یا کت و شلوار پوشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.