فرش ابریشمی جدید موجب رکورد جوانی در امتحان دانشگاه شد

هنگامی که به دنبال فرش ابریشم هستید، از شما می خواهیم به فرش ایرانی ابریشم با دقت نگاه کنید: باید محکم بافته شود  200 گره    جزئیات پیچیده و دقیق.قیچی شده باشد و باید حاشیه ابریشمی واقعی داشته باشد که به وضوح امتداد ساختار فرش باشد، نه اینکه روی فرش ابریشم دوخته شده یا در انتهای آن دوخته شود.

فرش ابریشمی جدید واقعی با کیفیت خوب همیشه حاشیه ابریشم واقعی دارندمشاهده می شود که در بازار توزیع کنندگان گذرا و کم کیفیت وجود دارند که فرش های ابریشم مصنوعی ایرانی را به همان قیمت فرش ابریشم واقعی ایرانی می فروشند.

ابریشم مصنوعی به راحتی از پنبه مرسریزه یا الیاف ابریشم مصنوعی ساخته می شود. از پیله کرم ابریشم نمی آید. الیاف پنبه با کشش تحت کشش کنترل شده، در دمای اتاق، در حالی که با محلول سود سوزآور درمان می شوند، مرسریزه می شوند.

این باعث تورم فیبر می شود و آن را بسیار براق تر و بازتابنده تر می کند. ریون تقریباً به طور کامل از سلولز خالص ساخته شده است.ابتدا با حل کردن سلولز به مایع زرد غلیظی به نام ویسکوز تولید می شود.

ویسکوز از طریق سوراخ‌های کوچک به داخل یک حمام شیمیایی اکسترود می‌شود که رشته‌های بلندی را می‌سازد که به صورت نخ یا نخ تابیده می‌شوند.

فرش ابریشم مصنوعی اگرچه در فرم تولید آن بسیار زیبا به نظر می رسد، پارچه با کیفیتی بادوام ندارد، علاوه بر این درخشش براق خود را نیز به سرعت از دست می دهد.

ماندگاری این فرش پارچه ای کمتر از پشم است. این آزمایش می تواند با مالش شدید پرز با کف دست باز خود، با تمایز ابریشم واقعی از ابریشم مصنوعی، تا حدودی در مورد اصل بودن فرش به شما ایده دهد. فرش ابریشم واقعی احساس گرما می کند.

فرش ابریشم مصنوعی در لمس خنک می ماند. اگرچه این تست می تواند به شما ایده بدهد، اما نه یک تصویر کامل. مگر اینکه فروشگاه فرش های ابریشم زیادی داشته باشد تا مقدار مناسبی از نمونه برداری را به شما ارائه دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.