قیسی برای سگ را دامپزشکان به عنوان بهترین مکمل غذایی معرفی کرده اند

قیسی برای سگ زردآلوی شیرین و لذیذی است که تقریباً در همه نقاط ایران یافت می شود هسته زردآلو خشک، که ممکن است حاوی هسته زردآلو باشد یا نباشد، در برخی مکان ها به نام زردآلو نیز شناخته می شود.

سوغات آذربایجان شرقی و تبریز و شاهرود قیسی است ایران بخشی از کالاهای تولیدی خود را به کشورهای همسایه صادر می کند.

شهرها و مناطق آذربایجان اکثریت زردآلو خشک با کیفیت بالا را تولید می کنند. یکی از معروف ترین دسرهای تبریز مربای آفتابی قیسی است.

پس از آماده سازی ورق ها، از خشک کن، اجاق گاز یا آفتاب برای تهیه کاغذ استفاده کنید.

قیسی

خشکبار یکی از غذاهای پرطرفدار و مرغوب ایرانی است که همه ساله به سراسر جهان صادر می شود این غذاها به طور سنتی برای نگهداری و لذت بردن از میوه هایی که فقط برای مدت کوتاهی می توانستند چیده شوند ایجاد می شدند.

میوه های خشک را می توان به روش های مختلفی استفاده کرد سیب، توت فرنگی، گلابی، آلو، گیلاس، زردآلو و سایر میوه ها و سبزیجات نمونه هایی هستند.

زردآلو، آلو و گیلاس از شناخته شده ترین و محبوب ترین میوه های خشک هستند میوه های تازه دارای ویژگی های بیشتری نسبت به میوه های خشک هستند، اگرچه برخی از آنها از بین می روند.

از میوه خشک زردآلو برای تهیه برگ زردآلو استفاده می شود برگ زردآلو یکی از میوه های خشک پرطرفدار و مفید به دلیل داشتن مواد مغذی و ویتامین ها دارای خواص و فواید مختلفی برای بدن است.

قیسی طعم شیرینی دارد و از خواص آن می توان به تقویت سیستم ایمنی، کمک به کاهش وزن، درمان کم خونی، افزایش شیر مادر در زنان باردار، مراقبت از پوست، بهبود بینایی، درمان یبوست، رفع سوء هاضمه، ضد سرفه، جلوگیری از خونریزی، بهبود دهنده اشاره کرد متابولیسم و افزایش تامین انرژی بدن و غیره.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.