دختری از ادوات کشاورزی نوروزی برای کاردستی اش استفاده کرد

در این مقاله توضیحات برخی از ادوات کشاورزی نوروزی برای مزرعه شما آورده شده است که کار شما را آسان می کند و اثربخشی و کارایی را در مزرعه بهبود می بخشد.

Post Hole Digger: یک ابزار کشاورزی است که توسط تراکتور کشیده می شود که در اتصال 3 نقطه ای تراکتور نصب شده و توسط PTO تراکتور هدایت می شود. این سریع ترین و ساده ترین راه برای حفر چاله در یک مزرعه است.

به ایجاد یک سوراخ اولیه یا عمیق برای رشد گیاه یا نصب حصار در اطراف زمین کشاورزی کمک می کند. بهترین چیز در مورد حفر سوراخ قطب این است که دارای گیربکس سنگین و شفت PTO با کلاچ لغزشی است که محافظت در برابر اضافه بار را تضمین می کند.

به طور خلاصه، Post Hole Digger به طور عمده برای حفر چاله برای مزارع، پایه، حصار و غیره استفاده می شود.

ماشین چمن زنی: ماشین چمن زنی ابزاری برقی است که برای دستیابی به زمین های ظریف و آراسته استفاده می شود. دارای تیغه های قدرتمند و برش های چرخشی برای بریدن علف ها به منظور جمع آوری یونجه است.

بذر دریل: وسیله ای قوی و قدرتمند است که برای کاشت بعد از برداشت استفاده می شود؛ در طول فرآیند، به طور همزمان کلش را خرد و مخلوط می کند. آنها بسیار کم مصرف هستند، رطوبت خاک را حفظ می کنند و به پخش دانه ها و کودها کمک می کنند.

چرخ دستی: حمل و نقل به اندازه کشاورزی مهم است. حمل و نقل حمل و نقل تجاری کالا است. واگن برقی با آوردن کالاهایی مانند خوراک، یونجه و ماشین آلات به اجرای روان فعالیت ها کمک می کند.

به منظور بهبود بهره وری مزرعه و مهار هزینه های نیروی کار، واحد تجاری برنامه های کاربردی TAFE (ABU) به طور موثر به نیازهای نوظهور مکانیزاسیون مزرعه در جامعه کشاورز پاسخ می دهد.

با تاکید عمیق بر کیفیت، قابلیت اطمینان و ارتباط، ابزارهای کلاس جهانی از برند AgriStar TAFE به طور مداوم در تلاش هستند تا با راه‌اندازی راه‌حل‌های جدیدتر، کارآمدتر و خاص‌تر برای شرایط مختلف خاک و اهداف تخصصی، تقریباً هر سه ماه یک‌بار به ارتفاعات جدیدی دست یابند.