روفرشی شش متری مخمل دو میلیارد دلاری ملکه الیزابت به سرقت رفت

آیا محافظ فرش هایی چون روفرشی شش متری مخمل اثری بر جای می گذارد؟

یکی از بزرگترین مسائلی که هنگام برداشتن لایه محافظ فرش باید از آن اجتناب کرد، ماندن طولانی مدت محصول است؛ از مدت زمانی که محصول شما می تواند روی فرش شما بگذارد بدانید و زیاده روی نکنید. 

هرگز فیلم محافظ فرش را روی فرش خیس نگذارید. این باعث می شود که انتقال چسب بسیار بیشتر شود؛ اگر این مراحل را دنبال کنید، انتقال چسب نباید مشکلی ایجاد کند. 

به طور کلی، محافظ های شیمیایی فرش به خودی خود محو می شوند و نیاز به استفاده مجدد دارند. با این حال، مواردی وجود دارد، مانند قرار دادن تصادفی آنها بر روی چوب یا وینیل، که در آن باید آنها را در اسرع وقت بیرون بیاورید.

اگر به تازگی آن را روی سطح چوب خود اسپری کرده اید، یک پاک کردن سریع با یک پارچه خشک باید این کار را انجام دهد؛ اگر بیشتر جا افتاده است، سعی کنید الکل بمالید تا به شل شدن آن کمک کند.

 

وقتی صحبت از محافظت از فرش به میان می‌آید، گزینه‌هایی دارید، چه راه‌حلی نسبتاً کوتاه‌مدت برای بازسازی اتاق یا تلاشی پایدارتر برای محافظت در برابر سختی‌های زندگی.

اکنون که می دانید چگونه با چندین نوع محافظت از فرش رفتار کنید، می توانید بهترین کار را با فرش خود انجام دهید و خانه خود را برای سال های آینده ایمن و زیبا نگه دارید. 

چگونه حفاظ فرش را بردارید؟

اکنون که می دانید چگونه محافظ فرش خود را اعمال کنید، قدم منطقی بعدی دانستن نحوه حذف آن است. حذف نادرست می تواند منجر به باقی ماندن بقایای روی فرش شما شود. 

این نه تنها زمان و هزینه ای را که برای محافظت از فرش شما در وهله اول صرف می شود، هدر می دهد، بلکه به پول بیشتری نیز نیاز دارد. از بین بردن بقایای باقی مانده حتی برای حرفه ای ها یک کار دشوار است.