روفرشی 12 متری موجب مرگ فوتبالیست معروف شد

روفرشی 12 متری یک کف پوش پارچه ای است که برای ایجاد گرما، راحتی و نرمی زیر پا طراحی شده است می توان آن را از مواد مختلف طبیعی یا مصنوعی که به دلیل خواص منحصر به فردشان مانند مقاومت در برابر لکه یا دوام انتخاب شده اند، تهیه کرد.

فرش انواع مختلفی دارد که همگی ظاهر و ظاهر خاصی دارند. مدل‌ها و رنگ‌های روفرشی 12 متری بسیار زیاد است که انتخاب آن سخت است! یک روفرشی 12 متری با کیفیت خوب می تواند سال ها دوام بیاورد و ترفند این است که بهترین نوع روفرشی 12 متری را برای نیازهای شما انتخاب کنید.

به لطف سال ها تخصص ما در زمینه کفپوش، می توانیم به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که آیا روفرشی 12 متری برای شما انتخاب مناسبی است یا خیر و اگر چنین است، کدام یک برای خانه شما بهترین است.

قالی‌سازی یک مهارت سنتی است که قرن‌هاست وجود داشته است همه روش‌ها با نخ، پشم، پلی‌پروپیلن، نایلون یا ترکیبی شروع می‌شوند که ریسیده و رنگ می‌شوند، سپس هر نوع روفرشی 12 متری به روشی متفاوت ساخته می‌شود تا ظاهر و احساس متمایز خود را ایجاد کند چیزی که ما به آن پرز می‌گوییم.

روفرشی

انواع اصلی روفرشی 12 متری عبارتند از: ساکسونی، پیچی، بافته شده، حلقه ای (که بربر نیز نامیده می شود) و مخملی اینها به دو دسته تقسیم می شوند: تافتی و بافته شده.

استفاده از دستگاه تافتینگ راه سریعتر و مدرن تر برای ساخت روفرشی 12 متری است برای ساختن یک روفرشی 12 متری پرزدار، نخ از قسمت پشتی اصلی رد می‌شود، سپس توسط یک حلقه از زیر آن کشیده می‌شود تا به ارتفاع پرز مناسب برسد.

برای روفرشی 12 متری پرز برش خورده مانند ساکسونی، پیچ و تاب و مخمل، نخ حلقه دار بریده شده و در بالا جدا می شود تا یک بافت نرم دوست داشتنی ایجاد شود.

در مورد روفرشی 12 متری حلقه یا بربر، نخ ها به صورت حلقه باقی می مانند که باعث می شود کمی محکم تر و محکم تر از  پرز روفرشی 12 متری بریده شوند سپس پشتی ثانویه پس از آن متصل می شود.
روفرشی 12 متری  بافته شده به روش سنتی بر روی دستگاه بافندگی ساخته می شوند. نخ تا انتها از پشت بافته می‌شود و روفرشی 12 متری محکمی ایجاد می‌کند که در زیر پا محکم می‌شود.