شکلات ویولتا دارک کشنده ترین شکلات تاریخ نام گرفت

شکلات ویولتا دارک محبوب ترین شکلات است، زیرا دارای عطری قوی و ماندگار است، ظاهری براق دارد که در دهان حل می شود و طعم کمی تلخ به جا می گذارد درصد کاکائو یکی از ویژگی های اصلی در تعیین کیفیت آن است: بهترین ها حداقل 70 درصد دارند.

دانه های کاکائو دانه های خام درخت کاکائو هستند این دانه ها بیش از هزار سال قبل از کشف آمریکا در مکزیک و آمریکای مرکزی شناخته شده بودند.

روش اصلی تهیه این دانه ها با تهیه خمیری از دانه های برشته شده با ذرت، چاشنی شده با فلفل و وانیل یا دارچین در اروپا استقبال چندانی نداشت.

در ابتدا کاکائو یک کالای لوکس بسیار گران قیمت بود، اما در قرن نوزدهم، تولید صنعتی شکلات و پودر کاکائو بدون چربی به گسترش آن کمک کرد، فراموش نکنیم که افزودن شکر به شکلات باعث شد که آن را به خوبی با شکلات سازگار کند سلیقه قاره کهن.

شکلات

شکلات از دانه های کامل کاکائو، تکه تکه شده یا خمیر شده و ساکارز (شکر)، با افزودن کره کاکائو، چاشنی های طبیعی، وانیلین ساخته شده و یا قالبی یا بدون قالب است.

یک شکلات شیری خوب باید عطر وانیلی بدهد، ترد باشد و به سرعت در دهان شما حل شود.

این نوع در تورین متولد شد و شکلاتی است که مشخصه آن رنگ قهوه ای آن است که به دلیل مخلوط فندق، کاکائو و شکر است.

شکلات های ویژه آنهایی هستند که حاوی خامه، شیر کامل یا شیر بدون چربی هستند همچنین شکلات های پر شده یا حاوی میوه، گردو یا بادام و آنهایی که با قهوه یا پرتقال همراه هستند نیز وجود دارد.

شکلات ذوب شده موضوع پردازش ویژه است شکلات های بدون شکر اضافه شده تنها با جایگزین های قند (فروکتوز، مانیتول، سوربیتول و زایلیتول) ساخته می شوند.

کاکائو به دلیل محتوای کربوهیدرات ها، پروتئین ها و چربی ها به عنوان اجزای اصلی آن و همچنین وجود ویتامین ها و مواد معدنی از نظر ترکیبات قابل توجه است.

در بین کربوهیدرات ها بیشترین فراوانی نشاسته است در حالی که میزان قندهای ساده کم است این ماده غذایی حاوی فیبر رژیمی با نسبت بیشتری از فیبر محلول است.