لباس نوزادی پنج تکه ای که می تواند به کودک شما حرف زدن یاد بدهد

وقتی نوبت به انتخاب بهترین لباس نوزادی پنج تکه و لباس کودک می رسد، گزینه ها ممکن است بی پایان و گیج کننده به نظر برسند. آیا کودک شما به سمت اصول خنثی جنسیتی، چاپ های پررنگ یا سبک های کلاسیک بیشتر گرایش پیدا می کند.

یا باید بگوییم، آیا شما؟ پس از تولد نوزاد، سوالات بیشتری به ذهن خطور می کند. بهترین پارچه برای نوزادان چیست؟ کدام خواب برای شب های سرد بهتر است؟ آیا هیچکدام از جوراب ها همیشه در می مانند؟

در حالی که برندهای زیادی برای خرید از مد لباس کودک وجود دارد، یافتن بهترین لباس کودک نیاز به بررسی دقیق دارد. به عنوان مثال، آیا آن لباس های ارگانیک واقعا ارزشش را دارند.

یا باید به جای آن کت شیرین زمستانی را انتخاب کنید؟ اینها سوالاتی هستند که همه ما به عنوان والدین از خود می پرسیم، اما به خصوص در اولین دور کاری که در حال ساخت رجیستری خود هستید.

به عنوان یک مادر و نویسنده مشتاق خرید، من اینجا هستم تا شما را در مسیر درست بهترین لباس‌های کودک راهنمایی کنم تا بتوانید روی چیزهای مهم‌تری تمرکز کنید: مانند نوزاد جدیدتان.

من همچنین شخصاً این مارک ها را با فرزندم امتحان کرده ام یا توصیه های دست اولی از والدین دیگر دریافت کرده ام. من همچنین با چندین متخصص صحبت کردم تا بهترین پارچه ها را برای خرید و نحوه لباس پوشیدن بچه های کوچک خود بدون گرم کردن بیش از حد آنها تعیین کنم. می توانید این یادداشت ها را در راهنمای خرید ما در زیر بخوانید.

یکی از قسمت های مورد علاقه من در مورد قطعات هانا اندرسون این است که آنها سرگرم کننده و بازیگوش هستند، اما هنوز هم کمی برجسته تر به نظر می رسند و احساس می کنند.

به عنوان مثال، پسر من مدتهاست که عاشق کامیون است. در حالی که بسیاری از گزینه ها در این عرصه، خوب، به نوعی زشت هستند، چاپ های کامیون هانا اندرسون آنقدر زیبا هستند که من به اندازه او از پوشاندن لباس او هیجان زده می شوم.

به علاوه پارچه انعطاف پذیر است و با شستشوهای مکرر محو نمی شود. این برند پوشاک کودک با لوازم اولیه، از تخت خواب گرفته تا گرمکن، و همچنین بسیاری از گزینه های لوکس مانند ژاکت های ارگانیک و پیژامه های مناسب برای تعطیلات پر شده است.