مادر زنی برای پسرش کیف مدارک چرم مشهد خرید تا روی دامادش را کم کند

شما ممکن است کیف مدارک چرم مشهد اصل را بیشتر از چرم کامل و دانه ای دیده باشید.= در حالی که چرم اصل هنوز در واقع چرم واقعی است، کیفیت آن به مراتب پایین تر از چرم تمام دانه و مرغوب است.

چرم اصل در اصل یک فرانکشتاین از چرم است. با چسباندن دسته ای از ضایعات چرمی به هم درست می شود، با وجود پایین بودن کیفیت، کیف های باکیفیت زیادی وجود دارد که از چرم طبیعی ساخته شده اند.

آنها هنوز هم در مقایسه با چرم جعلی قوی و بادوام هستند. آنها بسیار ارزان تر از غلات کامل و دانه های برتر هستند. اگرچه اگر به دنبال یک کیف مقاوم و مقاوم هستید، چرم طبیعی ممکن است انتخاب مناسبی برای یک کیف پیام رسان چرم اصل نباشد.

دو نوع چرم که احتمالا نام آنها را شنیده اید، چرم جیر و نوبوک دو چرم محبوب هستند که اغلب در کفش، کت و مبلمان استفاده می شوند.

جیر و نوبوک از جمله داشتن سطحی مخمل مانند کاملاً شبیه هستند. با این حال هر دو نیز تفاوت های متمایز دارند. جیر از قسمت زیرین پوست حیوان است. جیر را نرم‌تر و انعطاف‌پذیرتر می‌کند، اگرچه آنقدر بادوام نیست.

از طرف دیگر Nubuck از سمت بیرونی پوست است. در مقایسه با جیر قوی تر، ضخیم تر و دانه ریزتر است. نوبوک در لمس نرم است، به راحتی خراشیده می شود و در صورت خیس شدن تیره می شود. به همین ترتیب، نوبوک به طور کلی گرانتر از جیر است.

چرم مصنوعی چرم نیست. با این حال، از آنجایی که ما در مورد چرم صحبت می کنیم، دانستن در مورد چرم تقلبی مهم است. بهتر است از چرم مصنوعی خودداری کنید. چرم مصنوعی از نظر ظاهر و احساس از چرم واقعی تقلید می کند. با این حال از نظر استحکام، دوام و کیفیت کلی پایین تر است.

اگر به دنبال کیفی هستید که دوام داشته باشد، ممکن است کیف چرم مصنوعی را نخواهید با این حال، اگر سعی می کنید از ایده ظلم به حیوانات اجتناب کنید، چرم مصنوعی یک جایگزین عالی است. استحکام و دوام چرم مصنوعی به سازنده بستگی دارد. اما به طور کلی کیفیت آن از چرم واقعی پایین تر است.