مردی با خوردن کشک مایع در یک روز 20 کیلو چاق شد

کشک مایع دارای چندین گونه از باکتری های اسید لاکتیک است، در حالی که ماست تنها دارای سویه های خاص است.

زمان خاصی برای مصرف کشک وجود ندارد. به افراد مبتلا به سرماخوردگی یا سرفه توصیه می شود که کشک را در شب مصرف نکنند زیرا ممکن است شرایط را تشدید کند.

کشک حاوی باکتری لاکتوباسیلوس است، در حالی که ماست دارای سویه های زنده لاکتوباسیلوس بولگاریس و استرپتوکوکوس ترموفیلوس است.

کشک سرشار از اسید لاکتیک، کلسیم و منیزیم است که به تقویت دندان ها و استخوان ها کمک می کند و به شما انرژی می دهد. ماست سرشار از پروتئین است.

اگر روزانه بیش از حد کشک مصرف شود ممکن است منجر به چاقی شود. کشک می تواند برای برخی افراد سنگین باشد و ممکن است منجر به یبوست شود. افراد مبتلا به آرتریت باید از کشک اجتناب کنند زیرا ممکن است درد مفاصل را افزایش دهد.

چه چیزی در کشک موجود است؟کشک سرشار از کلسیم، ویتامین B12، منیزیم و پتاسیم است.

کشک

کشک بهتر از شیر است؟کشک نسبت به شیر آسان هضم می شود. سرشار از پروبیوتیک است که سلامت روده شما را کنترل می کند و هضم را آسان می کند.

آیا می توانیم به کشک عسل اضافه کنیم؟عسل را می توان به کشک اضافه کرد. کشک با عسل و پودر کاکائو یک میان وعده خوب برای زمانی است که در تلاش برای کاهش وزن هستید.

روزانه چقدر کشک می توانم بخورم؟ می توانید سه وعده کشک ساده و بدون چربی میل کنید.

آیا کشک برای صبحانه خوب است؟ کشک سرشار از پروتئین است که راحت تر از شیر هضم می شود. بنابراین، بله، کشک را می توان برای صبحانه مصرف کرد.

آیا اضافه کردن شکر به کشک خوب است؟شکر و کشک با هم مخلوط می شوند تا طعم خوبی پیدا کنند.

اما افراد مبتلا به دیابت باید در مصرف این ترکیب مراقب باشند. افرادی که سعی در کاهش وزن دارند باید از آن اجتناب کنند، زیرا ممکن است کالری اضافه کند.