مردی با پوشیدن پیراهن مردانه هاکوپیان ده کیلو وزن کم کرد

در اصل هر پیراهنی که از چیزهای مشابه شلوار شما بریده شده باشد پیراهن مردانه هاکوپیان است. برای لایه‌بندی قوی، فوق‌العاده است، و در صورت عدم استفاده از جین خام، پتینه‌ای غنی به خود می‌گیرد و با بالا رفتن سن و فرم دادن به بدن شما، پتینه‌ای غنی به خود می‌گیرد و محو می‌شود.

شاید این ساده ترین رویکرد برای افزودن حس سبک و مد به کمد آخر هفته شما باشد.

اطمینان حاصل کنید که تفاوت کافی بین تاپ و پایه وجود دارد و پیراهن جین تضمین می کند که در واقع بد ظاهر نمی شوید.

به عنوان مثال به شلوار سفید و یک پیراهن جین آبی کم رنگ فکر کنید جین دو تایی درست انجام شده است.

پیراهن کتانی یک درمان ایده آل برای تابستان های گرم و عرق آور یا روزهای طوفانی اواخر بهار است. بافت سبک، بخاردار و قابل تنفس است در حالی که ظاهری معقول و در عین حال زرنگ دارد.

جای تعجب نیست، این یک جایگزین قوی برای شب های استراحت یا عروسی های تابستانی است و چیزی است که قطعا ارزش داشتن در مجموعه شما را دارد.

لباس‌های پیراهن کتانی برای مردان بهتر است کمی گشاد بپوشند و می‌توانند با شلوارک یا حتی شلوار عملکرد تحسین برانگیزی داشته باشند.

پیراهن

با این حال، می تواند جایگزین مناسبی برای یک پیراهن رسمی برای عروسی های تابستانی باشد، اما برای این کار اطمینان حاصل کنید که کت و شلوار شما به اندازه کافی دراز کشیده شده است که یک پیراهن کتان را در خود جای دهد.

سبک های بدون ساختار در رنگ های روشن بهترین کار را خواهند داشت.

در میان انواع مختلف پیراهن های مردانه، پیراهن پولو یک لباس ساده و جاودانه است که برای تی شرت های پولو معمولی گزینه ایده آلی است.

با یقه خاص، دکمه‌ها و بافت تنفس‌پذیر، چیزی است که می‌توانید در هر مراسمی، چه رسمی و چه غیررسمی، بپوشید.

بنابراین اگر یک پیراهن یقه دار آستین کوتاه دارید، می توانید آن را با شلوار جین، یا شلوار کوتاه یا شلوار برای لباس تابستانی ترکیب کنید.

در حالی که پیراهن یقه دار آستین بلند با شلوار یا شلوار جین می تواند همراه ایده آل شما برای یک عصر پاییزی یا زمستانی باشد. برای زیبایی بیشتر به استایل خود، آن کت شلوار معمولی را روی یک شانه بیندازید.