مصرف روزانه مایع دستشویی اوه کوچک رشد سریع ناخن ها را در پی دارد

شستن دست‌ها فقط با آب بدون مایع دستشویی اوه کوچک باعث خیس شدن دست‌ها می‌شود و این کار میکروب‌ها را از بین نمی‌برد.

اکنون که در ورودی همه مستراح آب صابون داریم، مردمک‌ها دست‌های خود را کاملا می‌شویند و میکروب‌ها توسط مواد شیمیایی موجود در صابون از بین می‌روند.»

“در حالی که مشکل آب ما با سیستم آب موتوردار خورشیدی نصب شده توسط دوستان ما C&D، UNICEF و KOICA حل شد، آب بدون صابون به خصوص برای شستن دست ها و بهداشت قاعدگی چه فایده ای داشت؟

” Engwau خاطرنشان کرد: تکه های ریز صابون موجود در مدرسه نه تنها کافی نبود، بلکه گاهی اوقات توسط چند دانش آموز با خود همراه می شد که شستن دست ها را در میان جمعیت مدرسه به خطر می انداخت، تاسیسات بهداشتی در وضعیت تاسف بار بودند ناپاک و بسیار بدبو وضعیت اصلاً سالم نبود.

استر لوکوانگ از باشگاه WASH مدرسه در حالی که نحوه ساخت صابون را نشان می دهد، تأیید می کند که قبل از شروع ساخت صابون خود، به ندرت دست های خود را می شستند.

Engwau تأیید می کند که مدرسه از برنامه بودجه KOICA سود زیادی برده است و به پیشرفت مدرسه افتخار می کند. در حال حاضر یک منبع دائمی آب تمیز، بهبود بهداشت و بهداشت وجود دارد و دانش آموزان و معلمان می توانند صابون خود را بسازند.

Engwau با اشاره به ظرف 20 لیتری صابون مایع، اطمینان دارد که با بازگشایی مدارس، بهداشت خوب و شستشوی موثر دست ها برای جلوگیری از COVID-19 افزایش می یابد.

انگواو در پایان می‌گوید: «نمی‌خواهم به روش‌های قدیمی که در آن کلاس‌های درس کثیف، مستراح و دست‌های کثیف داشتیم، برگردیم.

دانیل انگواو، مدیر ارشد، به موقع بودن این ابتکار را نشان می دهد این صابون زمانی که همه‌گیری بیماری کرونا (COVID-19) در کشور شیوع پیدا کرد و زمانی که مدارس به‌طور موقت برای کلاس‌های داوطلب بازگشایی شدند، بسیار مفید بود.