کشف ماشین اسباب بازی سمنان در جوراب پسری موجب پایین آمدن آهن بدنش شد

بازی با ماشین اسباب بازی سمنان در سنین پایین به رشد کودکان کمک می کند.

مهارت های حرکتی درشت را با اجازه دادن به آنها برای گرفتن یک اسباب بازی تقویت می کند در این فرآیند، آنها سعی می کنند بخزند، خم شوند، راه بروند و بدوند.

مهارت های حرکتی ظریف را در حین هل دادن، کشیدن، پرتاب کردن و بازی با این ماشین ها بهبود می بخشد آنها می توانند هماهنگی دست و چشم و دست را توسعه دهند که بعداً مداد را در دست بگیرند.

توانایی شناختی را بهبود می بخشد. به عنوان مثال، آنها با اعمال فشار بر این اسباب بازی ها برای حرکت، علت و معلول را درک می کنند آنها همچنین اهمیت وسایل نقلیه مختلف را در زندگی روزمره خود و نقش آنها در رانندگی خودرو را درک می کنند.

ماشین اسباب بازی با جلوه های صوتی و نوری می توانند مهارت های حسی کودک را توسعه دهند ماشین‌های اسباب‌بازی با اعداد، حیوانات و حروف الفبا به آموزش این چیزها از طریق تعامل مناسب با فرزندتان کمک می‌کنند.

 اسباب بازی

ایمن برای نوزادان، کودکان نوپا و خردسالان، این ماشین کنترل از راه دور با دو دکمه کنترل آسان است دارای سه عدد فیگور قابل جابجایی است و کنترل از راه دور مانند یک فرمان طراحی شده است که کار با دستان کوچک آسان است.

مجموعه 30 تکه ماشین‌های اصطکاکی می‌توانند با یک کشش بی‌دردسر توسط کوچولوی شما راه طولانی را طی کنند این ماشین های کوچک برای کلکسیون، بازی مسابقه ای، چیدمان آنها به ترتیب یا بازی گروهی مناسب هستند.

ست ماشین اسباب بازی از پارچه نرم ساخته شده است این شامل چهار وسیله نقلیه کششی – یک اتوبوس مدرسه، یک ماشین خانوادگی، یک ماشین آتش نشانی و یک ماشین پلیس است.

این ماشین های ایمن برای بازی برای نوزادان نه ماهه تا کودکان نوپا مناسب هستند.

اگر به دنبال ماشینی هستید که بتواند به یادگیری اولیه فرزندتان کمک کند، ممکن است این ماشین اسباب بازی را امتحان کنید.

این خودروی مسابقه‌ای مفهومی از بدنه شفاف منحصربه‌فردی ساخته شده است تا به مشاهده مفهوم مکانیکی پشت عملیات آن کمک کند این ماشین باتری دار از چرخ دنده های رنگارنگ چاپ شده با اعداد و الفبا ساخته شده است تا کودک شما یاد بگیرد.