شخصی با خوردن مغز گردو هیرشا توانست جان خود را نجات بدهد

اینکه بگوییم مغز گردو هیرشا یک غذای مغذی است، کمی دست کم گرفته شده است گردو چربی‌های سالم، فیبر، ویتامین‌ها و مواد معدنی را فراهم می‌کند و این تنها آغازی است که چگونه می‌تواند از سلامت شما حمایت کند.

در واقع، علاقه زیادی به این یک آجیل وجود دارد که طی 50 سال گذشته، دانشمندان و متخصصان صنعت سالانه در دانشگاه کالیفرنیا، دیویس، گرد هم می‌آیند تا در کنفرانس گردو درباره آخرین تحقیقات سلامت گردو بحث کنند.

رایج ترین نوع گردو، گردوی انگلیسی است که مورد مطالعه ترین نوع نیز می باشد در اینجا 13 مزیت سلامتی مبتنی بر علم گردو برای سلامتی آورده شده است.

گردو دارای فعالیت آنتی اکسیدانی بالاتری نسبت به سایر آجیل های معمولی است این فعالیت از ویتامین E، ملاتونین و ترکیبات گیاهی به نام پلی فنول ها ناشی می شود که به ویژه در پوست کاغذی گردو وجود دارد.

گردو

یک مطالعه اولیه و کوچک در بزرگسالان سالم نشان داد که خوردن یک وعده غذایی غنی از گردو از آسیب اکسیداتیو کلسترول LDL “بد” پس از خوردن غذا جلوگیری می کند، در حالی که یک وعده غذایی با چربی تصفیه شده این کار را نمی کند.

این مفید است زیرا LDL اکسید شده مستعد تجمع در شریان‌ها است که باعث تصلب شرایین می‌شود گردو نسبت به هر آجیل دیگری دارای چربی امگا 3 بیشتری است و 2.5 گرم در هر وعده 1 اونس (28 گرم) را فراهم می کند.

چربی امگا 3 از گیاهان، از جمله گردو، اسید آلفا لینولنیک (ALA) نامیده می شود این یک چربی ضروری است، به این معنی که شما باید آن را از رژیم غذایی خود دریافت کنید.

با توجه به موسسه پزشکی، دریافت کافی ALA 1.6 و 1.1 است گرم در روز به ترتیب برای مردان و زنان. یک وعده گردو با این دستورالعمل مطابقت دارد.

مطالعات مشاهده ای نشان داده است که هر گرم ALA که در روز می خورید، خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را تا 10 درصد کاهش می دهد.

التهاب ریشه بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری قلبی، دیابت نوع 2، بیماری آلزایمر و سرطان است و می تواند ناشی از استرس اکسیداتیو باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.